Altamira HRM: Śledzenie czasu pracy pracowników i zarządzanie zasobami ludzkimi
Altamira HRM umożliwia pracownikom samodzielne zarządzanie godzinami pracy. Ta aplikacja pozwala pracownikom łatwo śledzić swój czas w firmie bez konieczności korzystania z terminali. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć pracownicy mogą zalogować się bezpośrednio ze swoich smartfonów, w dowolnym miejscu, nawet bez połączenia internetowego. Każdy znacznik czasu może być uzupełniony przez:
- Określenie powodu, powiązanie go z projektem, pracą lub placem budowy
- Śledzenie lokalizacji za pomocą usług lokalizacyjnych
- Ograniczenie jego ważności do określonego obszaru geograficznego za pomocą geoogrodzenia.
Ponadto, Altamira HRM umożliwia użytkownikom:
- Składanie wniosków urlopowych i urlopów
- Prośbę o zatwierdzenie nadgodzin
- Monitorowanie obecności i historii nieobecności oraz identyfikowanie anomalii.
Aplikacja wykorzystuje powiadomienia push na smartfonach do informowania pracowników i menedżerów o nowych wnioskach i zatwierdzeniach, oraz obsługuje logowanie jednokrotne. Altamira HRM jest częścią usługi dostarczanej wraz z zakupem ich rozwiązań chmurowych do zarządzania zasobami ludzkimi.